Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26066
Title: Xây dựng mô hình đo lường tác động của digital marketing đến quyết định đăng ký nhập học của người học tiềm năng
Authors: Nguyễn, Thị Minh Hà
Keywords: Tạp chí Công Thương
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Công Thương - 2020 - no.12 - tr.176-182 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=286285
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26066
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S122020176.pdf369.88 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.