Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26066
Title: Xây dựng mô hình đo lường tác động của digital marketing đến quyết định đăng ký nhập học của người học tiềm năng
Authors: Nguyễn, Thị Minh Hà
Keywords: Tạp chí Công Thương
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Công Thương - 2020 - no.12 - tr.176-182 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=286285
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26066
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S122020176.pdf369.88 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.