Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26066
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Minh Hà
dc.date.accessioned2023-12-12T02:27:16Z-
dc.date.available2023-12-12T02:27:16Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=286285en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26066-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công Thương - 2020 - no.12 - tr.176-182 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công Thươngen
dc.titleXây dựng mô hình đo lường tác động của digital marketing đến quyết định đăng ký nhập học của người học tiềm năngen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S122020176.pdf
  • Size : 369,88 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.