Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26066
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Minh Hà
dc.date.accessioned2023-12-12T02:27:16Z-
dc.date.available2023-12-12T02:27:16Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=286285en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26066-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công Thương - 2020 - no.12 - tr.176-182 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công Thươngen
dc.titleXây dựng mô hình đo lường tác động của digital marketing đến quyết định đăng ký nhập học của người học tiềm năngen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S122020176.pdf369.88 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.