Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/25898
Title: Xây dựng mô hình can thiệp sớm và giáo dục hòa nhập cho trẻ em khuyết tật tại các trường mầm non ở vùng đồng bằng, trung du và miền núi - Thực trạng và giải pháp = Developing early intervention and inclusive education models for children with disabilities in preschools in the plains, midlands and mountainous areas - Current situation and solutions
Authors: Trương, Thị Minh Phượng
Keywords: Tạp chí Nghiên cứu dân tộc
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Nghiên cứu dân tộc - Học viện Dân tộc - 2020 - no.02 - tr.81-88 - ISSN.0866-773X
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=289005
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/25898
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv492V9S022020081.pdf1.8 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.