Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/25898
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrương, Thị Minh Phượng
dc.date.accessioned2023-12-12T02:26:26Z-
dc.date.available2023-12-12T02:26:26Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=289005en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/25898-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Nghiên cứu dân tộc - Học viện Dân tộc - 2020 - no.02 - tr.81-88 - ISSN.0866-773Xen
dc.subjectTạp chí Nghiên cứu dân tộcen
dc.titleXây dựng mô hình can thiệp sớm và giáo dục hòa nhập cho trẻ em khuyết tật tại các trường mầm non ở vùng đồng bằng, trung du và miền núi - Thực trạng và giải pháp = Developing early intervention and inclusive education models for children with disabilities in preschools in the plains, midlands and mountainous areas - Current situation and solutionsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv492V9S022020081.pdf
  • Size : 1,8 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.