Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/25442
Title: Kết hợp mô hình TAM và TOE vào nghiên cứu chấp nhận mạng xã hội trong kinh doanh bán lẻ tại Việt Nam = Integrating TAM and TOE models in researching social media adoption in businesses in Vietnam
Authors: Đặng, Thị Hương
Lưu, Thị Minh Ngọc
Nguyễn, Phương Mai
Keywords: TC Kinh tế và kinh doanh – Đại học Quốc gia Hà Nội
Issue Date: 2020
Series/Report no.: TC Kinh tế và kinh doanh – Đại học Quốc gia Hà Nội - 2020 - no.01 - tr.86-95 - ISSN.2615-9287
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=296284
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/25442
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv177V36S012020086.pdf
  • Size : 590,72 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.