Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/25442
Title: Kết hợp mô hình TAM và TOE vào nghiên cứu chấp nhận mạng xã hội trong kinh doanh bán lẻ tại Việt Nam = Integrating TAM and TOE models in researching social media adoption in businesses in Vietnam
Authors: Đặng, Thị Hương
Lưu, Thị Minh Ngọc
Nguyễn, Phương Mai
Keywords: TC Kinh tế và kinh doanh – Đại học Quốc gia Hà Nội
Issue Date: 2020
Series/Report no.: TC Kinh tế và kinh doanh – Đại học Quốc gia Hà Nội - 2020 - no.01 - tr.86-95 - ISSN.2615-9287
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=296284
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/25442
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CTv177V36S012020086.pdf590.72 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

32
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.