Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/25442
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐặng, Thị Hương
dc.contributor.authorLưu, Thị Minh Ngọc
dc.contributor.authorNguyễn, Phương Mai
dc.date.accessioned2023-12-12T02:21:32Z-
dc.date.available2023-12-12T02:21:32Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=296284en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/25442-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTC Kinh tế và kinh doanh – Đại học Quốc gia Hà Nội - 2020 - no.01 - tr.86-95 - ISSN.2615-9287en
dc.subjectTC Kinh tế và kinh doanh – Đại học Quốc gia Hà Nộien
dc.titleKết hợp mô hình TAM và TOE vào nghiên cứu chấp nhận mạng xã hội trong kinh doanh bán lẻ tại Việt Nam = Integrating TAM and TOE models in researching social media adoption in businesses in Vietnamen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv177V36S012020086.pdf
  • Size : 590,72 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.