Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/25442
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐặng, Thị Hương
dc.contributor.authorLưu, Thị Minh Ngọc
dc.contributor.authorNguyễn, Phương Mai
dc.date.accessioned2023-12-12T02:21:32Z-
dc.date.available2023-12-12T02:21:32Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=296284en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/25442-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTC Kinh tế và kinh doanh – Đại học Quốc gia Hà Nội - 2020 - no.01 - tr.86-95 - ISSN.2615-9287en
dc.subjectTC Kinh tế và kinh doanh – Đại học Quốc gia Hà Nộien
dc.titleKết hợp mô hình TAM và TOE vào nghiên cứu chấp nhận mạng xã hội trong kinh doanh bán lẻ tại Việt Nam = Integrating TAM and TOE models in researching social media adoption in businesses in Vietnamen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CTv177V36S012020086.pdf590.72 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

14
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.