Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/25420
Title: Những kỹ thuật quản lý lớp học tiếng Anh theo mô hình giáo dục hòa nhập cho học sinh tiểu học mắc chứng rối loạn tăng động giảm chú ý và rối loạn phổ tự kỉ = Classroom management techniques for teaching english inclusively to ADHD and ASD primary students in Vietnam
Authors: Vũ, Hải Hà
Nguyễn, Nhã Uyên
Keywords: TC Nghiên cứu nước ngoài – Đại học Quốc gia Hà Nội
Issue Date: 2020
Series/Report no.: TC Nghiên cứu nước ngoài – Đại học Quốc gia Hà Nội - 2020 - no.03 - tr.53-69 - ISSN.2525-2445
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=296346
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/25420
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CTv183V36S032020053.pdf331.96 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

4
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.