Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/25420
Title: | Những kỹ thuật quản lý lớp học tiếng Anh theo mô hình giáo dục hòa nhập cho học sinh tiểu học mắc chứng rối loạn tăng động giảm chú ý và rối loạn phổ tự kỉ = Classroom management techniques for teaching english inclusively to ADHD and ASD primary students in Vietnam | Authors: | Vũ, Hải Hà Nguyễn, Nhã Uyên |
Keywords: | TC Nghiên cứu nước ngoài – Đại học Quốc gia Hà Nội | Issue Date: | 2020 | Series/Report no.: | TC Nghiên cứu nước ngoài – Đại học Quốc gia Hà Nội - 2020 - no.03 - tr.53-69 - ISSN.2525-2445 | URI: | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=296346 http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/25420 |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
File | Size | Format | Existing users please Login |
---|---|---|---|
CTv183V36S032020053.pdf | 331.96 kB | Adobe PDF |
CORE Recommender
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.