Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/25293
Title: Những kỹ thuật quản lý lớp học tiếng anh theo mô hình giáo dục hòa nhập cho học sinh tiểu học mắc chứng rối loạn tăng động giảm chú ý và rối loạn phổ tự kỉ
Authors: Vũ, Hải Hà
Nguyễn, Nhã Uyên
Keywords: Nghiên cứu Nước ngoài
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Nghiên cứu Nước ngoài - 2020 - no.3 - tr.53-69 - ISSN.2525-2445
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=291964
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/25293
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv360S32020053.pdf331.96 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.