Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23932
Title: Mô hình lý thuyết các nhân tố của giá trị cảm nhận ảnh hưởng đến ý định mua hàng thời trang xa xỉ
Authors: Bùi, Thị Hồng Nhung
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2020 - no.18 - tr.239-242 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=304762
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23932
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S182020239.pdf232.16 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s) 10

2
checked on Dec 23, 2024

Download(s)

27
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.