Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23932
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBùi, Thị Hồng Nhung
dc.date.accessioned2023-12-12T01:52:44Z-
dc.date.available2023-12-12T01:52:44Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=304762en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23932-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2020 - no.18 - tr.239-242 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleMô hình lý thuyết các nhân tố của giá trị cảm nhận ảnh hưởng đến ý định mua hàng thời trang xa xỉen
dc.typeArticleen
item.languageiso639-1vi-
item.fulltextCó toàn văn-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S182020239.pdf232.16 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s) 10

2
checked on Dec 23, 2024

Download(s)

27
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.