Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23879
Title: Các yếu tố ảnh hưởng đến nhận biết thương hiệu của sinh viên đối với các công ty thương mại điện tử trên phương tiện truyền thông xã hội
Authors: Nguyễn, Thu Hà
Keywords: Tạp chí Khoa học Thương mại
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học Thương mại - 2020 - no.139 - tr.55-61 - ISSN.1859-3666
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=289084
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23879
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv286S1392020055.pdf450.75 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.