Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23879
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thu Hà
dc.date.accessioned2023-12-12T01:50:11Z-
dc.date.available2023-12-12T01:50:11Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=289084en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23879-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Thương mại - 2020 - no.139 - tr.55-61 - ISSN.1859-3666en
dc.subjectTạp chí Khoa học Thương mạien
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến nhận biết thương hiệu của sinh viên đối với các công ty thương mại điện tử trên phương tiện truyền thông xã hộien
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv286S1392020055.pdf450.75 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.