Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23810
Title: Tác động của yếu tố mạng xã hội và nhận thức phát triển bền vững đến quyết định lựa chọn điểm đến của du khách tại Tây Nguyên
Authors: Hoàng, Thị Chỉnh
Lưu, Thị Thanh Mai
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2020 - no.18 - tr.63-67 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=304720
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23810
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S182020063.pdf317.01 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s) 10

1
checked on Dec 22, 2024

Download(s)

20
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.