Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23792
Title: Ảnh hưởng của quảng cáo qua facebook đến ý định lựa chọn trung tâm tiếng Anh để học IELTS của sinh viên trên địa bàn Hà Nội - Nghiên cứu tại The IELTS Workshop
Authors: Nguyễn, Hoài Long
Nguyễn, Ngọc Long
Nguyễn, Thanh Hương
Nguyên, Thị Thanh Huyền
Lê, Mai Quỳnh
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2020 - no.21 - tr.113-116 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=304694
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23792
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S212020113.pdf308.69 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

13
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.