Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23699
Title: Chất lượng dịch vụ, hình ảnh doanh nghiệp ảnh hưởng đến mối quan hệ giữa sự hài lòng và dự định quay lại của khách hàng: Trường hợp nghiên cứu tại khách sạn Rex Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Authors: Đinh, Phi Hổ
Nguyễn, Viết Bằng
Phan, Thanh Long
Đỗ, Thị Thanh Thảo
Keywords: Tạp chí Công Thương
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Công Thương - 2020 - no.6 - tr.216-229 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=288267
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23699
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S062020216.pdf915.15 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.