Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23688
Title: Quan hệ giữa chất lượng dịch vụ, hài lòng, quy chuẩn chủ quan và ý định hành vi của bệnh nhân: Trường hợp nghiên cứu tại Bệnh viện Đại học Y Dược Thành phố Hồ Chí Minh (Cơ sở II)
Authors: Đinh, Phi Hổ
Quách, Hữu Lộc
Keywords: Tạp chí Công Thương
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Công Thương - 2020 - no.6 - tr.143-157 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=288250
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23688
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S062020143.pdf994.32 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

7
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.