Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23682
Title: Tác động của sự tử tế, năng lực và tính chính trực đến niềm tin khách hàng trong mua sắm trực tuyến: Nghiên cứu đối với khách hàng tại Hà Nội, Việt Nam
Authors: Nguyễn, Thị Mai Anh
Phạm, Thị Thanh Hương
Keywords: Tạp chí Công Thương
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Công Thương - 2020 - no.6 - tr.114-120 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=288246
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23682
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S062020114.pdf377.21 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.