Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23682
Title: Tác động của sự tử tế, năng lực và tính chính trực đến niềm tin khách hàng trong mua sắm trực tuyến: Nghiên cứu đối với khách hàng tại Hà Nội, Việt Nam
Authors: Nguyễn, Thị Mai Anh
Phạm, Thị Thanh Hương
Keywords: Tạp chí Công Thương
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Công Thương - 2020 - no.6 - tr.114-120 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=288246
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23682
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S062020114.pdf377.21 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.