Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23682
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Mai Anh
dc.contributor.authorPhạm, Thị Thanh Hương
dc.date.accessioned2023-12-12T01:49:13Z-
dc.date.available2023-12-12T01:49:13Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=288246en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23682-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công Thương - 2020 - no.6 - tr.114-120 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công Thươngen
dc.titleTác động của sự tử tế, năng lực và tính chính trực đến niềm tin khách hàng trong mua sắm trực tuyến: Nghiên cứu đối với khách hàng tại Hà Nội, Việt Namen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S062020114.pdf377.21 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.