Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23380
Title: Sự chú ý đối với nhãn hiệu nước uống của người tiêu dùng - một nghiên cứu thử nghiệm trên máy Eye - tracker = Perception of consumers on beverage labels - An empirical study using eye-trackers
Authors: Nguyễn, Bá Đạt
Hà, Thị Thu Hà
Keywords: Tâm lý học
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tâm lý học - 2020 - no.06 - tr.56 - 72 - ISSN.1859 - 0098
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=310794
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23380
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv211S062020056.pdf15.49 MBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.