Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23380
Title: Sự chú ý đối với nhãn hiệu nước uống của người tiêu dùng - một nghiên cứu thử nghiệm trên máy Eye - tracker = Perception of consumers on beverage labels - An empirical study using eye-trackers
Authors: Nguyễn, Bá Đạt
Hà, Thị Thu Hà
Keywords: Tâm lý học
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tâm lý học - 2020 - no.06 - tr.56 - 72 - ISSN.1859 - 0098
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=310794
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23380
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv211S062020056.pdf
  • Size : 15,49 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.