Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23380
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Bá Đạt
dc.contributor.authorHà, Thị Thu Hà
dc.date.accessioned2023-12-12T01:46:39Z-
dc.date.available2023-12-12T01:46:39Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=310794en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23380-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTâm lý học - 2020 - no.06 - tr.56 - 72 - ISSN.1859 - 0098en
dc.subjectTâm lý họcen
dc.titleSự chú ý đối với nhãn hiệu nước uống của người tiêu dùng - một nghiên cứu thử nghiệm trên máy Eye - tracker = Perception of consumers on beverage labels - An empirical study using eye-trackersen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv211S062020056.pdf15.49 MBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.