Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23380
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Bá Đạt
dc.contributor.authorHà, Thị Thu Hà
dc.date.accessioned2023-12-12T01:46:39Z-
dc.date.available2023-12-12T01:46:39Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=310794en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23380-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTâm lý học - 2020 - no.06 - tr.56 - 72 - ISSN.1859 - 0098en
dc.subjectTâm lý họcen
dc.titleSự chú ý đối với nhãn hiệu nước uống của người tiêu dùng - một nghiên cứu thử nghiệm trên máy Eye - tracker = Perception of consumers on beverage labels - An empirical study using eye-trackersen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv211S062020056.pdf
  • Size : 15,49 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.