Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23301
Title: Các nhân tố ảnh hưởng đến hành vi mua sắm trực tuyến sản phẩm may mặc thời trang thương hiệu tầm trung tại Hà Nội
Authors: Nguyễn, Thương Lạng
Mai, Đức Toàn
Lý, Phương Anh
Nguyễn, Duy Cương
Tạ, Thị Thúy Nga
Tưởng, Thị Phương Thảo
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2020 - no.15 - tr.180-183 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=305105
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23301
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv139S152020180.pdf
  • Size : 258,11 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.