Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23301
Title: Các nhân tố ảnh hưởng đến hành vi mua sắm trực tuyến sản phẩm may mặc thời trang thương hiệu tầm trung tại Hà Nội
Authors: Nguyễn, Thương Lạng
Mai, Đức Toàn
Lý, Phương Anh
Nguyễn, Duy Cương
Tạ, Thị Thúy Nga
Tưởng, Thị Phương Thảo
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2020 - no.15 - tr.180-183 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=305105
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23301
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S152020180.pdf258.11 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

20
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.