Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23249
Title: Hoạt động marketing mix của các chuỗi cửa hàng tiện ích tại Tp. Hồ Chí Minh
Authors: Phạm, Hùng Cường
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2020 - no.24 - tr.90-94 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=305036
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23249
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S242020090.pdf346.21 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

11
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.