Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23249
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Hùng Cường
dc.date.accessioned2023-12-12T01:46:00Z-
dc.date.available2023-12-12T01:46:00Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=305036en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23249-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2020 - no.24 - tr.90-94 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleHoạt động marketing mix của các chuỗi cửa hàng tiện ích tại Tp. Hồ Chí Minhen
dc.typeArticleen
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextCó toàn văn-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S242020090.pdf346.21 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

11
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.