Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/22479
Title: Trách nhiệm xã hội và ý định mua của khách hàng: vai trò của uy tín và lòng yêu thích thương hiệu - nghiên cứu điển hình các sản phẩm điện tử gia dụng tại thị trường Hà Nội
Authors: Ngô, Văn Quang
Phạm, Việt Dũng
Đỗ, Thị Phương Nga
Keywords: Khoa học và Công nghệ (Trường ĐH Công nghiệp HN)
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Khoa học và Công nghệ (Trường ĐH Công nghiệp HN) - 2020 - no.5 - tr.142-148 - ISSN.1859-3585
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=306267
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/22479
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVt70V56S52020142.pdf682.75 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.