Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/22479
Title: Trách nhiệm xã hội và ý định mua của khách hàng: vai trò của uy tín và lòng yêu thích thương hiệu - nghiên cứu điển hình các sản phẩm điện tử gia dụng tại thị trường Hà Nội
Authors: Ngô, Văn Quang
Phạm, Việt Dũng
Đỗ, Thị Phương Nga
Keywords: Khoa học và Công nghệ (Trường ĐH Công nghiệp HN)
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Khoa học và Công nghệ (Trường ĐH Công nghiệp HN) - 2020 - no.5 - tr.142-148 - ISSN.1859-3585
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=306267
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/22479
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVt70V56S52020142.pdf682.75 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.