Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/22350
Title: Mối quan hệ giữa các yếu tố cấu thành tài sản thương hiệu Trường Đại Học Duy Tân
Authors: Mai, Thị Hồng Nhung
Nguyễn, Thị Thảo
Võ, Thị Thanh Thương
Keywords: Tạp chí Khoa học & Công nghệ Đại Học Duy Tân
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học & Công nghệ Đại Học Duy Tân - 2020 - no.3 - tr.148-159 - ISSN.1859-4905
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=306638
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/22350
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv416V40S032020148.pdf954.85 kBAdobe PDF
  View online
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on Jan 13, 2025

Download(s)

1
checked on Jan 13, 2025

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.