Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/22350
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMai, Thị Hồng Nhung
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thảo
dc.contributor.authorVõ, Thị Thanh Thương
dc.date.accessioned2023-12-12T01:30:04Z-
dc.date.available2023-12-12T01:30:04Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=306638en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/22350-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học & Công nghệ Đại Học Duy Tân - 2020 - no.3 - tr.148-159 - ISSN.1859-4905en
dc.subjectTạp chí Khoa học & Công nghệ Đại Học Duy Tânen
dc.titleMối quan hệ giữa các yếu tố cấu thành tài sản thương hiệu Trường Đại Học Duy Tânen
dc.typeArticleen
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextreserved-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv416V40S032020148.pdf954.85 kBAdobe PDF
  View online
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on Jan 13, 2025

Download(s)

1
checked on Jan 13, 2025

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.