Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/21195
Title: Tác động của truyền miệng điện tử đến ý định mua hàng của người tiêu dùng trên nền tảng thương mại trực tuyến tại thị trường Việt Nam
Authors: Phạm, Văn Tuấn
Phùng, Thị Mai Anh
Nguyễn, Nhật Huy
Chu, Tiến Đạt
Lê, Thu Hải
Vũ, Thị Thu Hường
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2020 - no.12 - tr.163-167 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=286671
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/21195
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv139S122020163.pdf362 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

17
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.