Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/21195
Title: Tác động của truyền miệng điện tử đến ý định mua hàng của người tiêu dùng trên nền tảng thương mại trực tuyến tại thị trường Việt Nam
Authors: Phạm, Văn Tuấn
Phùng, Thị Mai Anh
Nguyễn, Nhật Huy
Chu, Tiến Đạt
Lê, Thu Hải
Vũ, Thị Thu Hường
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2020 - no.12 - tr.163-167 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=286671
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/21195
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv139S122020163.pdf362 kBAdobe PDF
  View online
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on Jan 14, 2025

Download(s)

69
checked on Jan 14, 2025

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.