Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/21164
Title: Nghiên cứu mô hình xác định giá trị thương hiệu cho các doanh nghiệp thương mại điện tử tại Việt Nam
Authors: Nguyễn, Văn Nghiến
Lê, Minh Thành
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2020 - no.12 - tr.55-58 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=286646
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/21164
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv139S122020055.pdf249.16 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.