Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/21164
Title: Nghiên cứu mô hình xác định giá trị thương hiệu cho các doanh nghiệp thương mại điện tử tại Việt Nam
Authors: Nguyễn, Văn Nghiến
Lê, Minh Thành
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2020 - no.12 - tr.55-58 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=286646
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/21164
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S122020055.pdf249.16 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.