Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/20948
Title: Mối quan hệ giữa hấp dẫn thương hiệu nhà tuyển dụng và thái độ trung thành của nhân viên
Authors: Nguyễn, Tấn Minh
Keywords: Tạp chí Khoa học Thương mại (Đại học Thương Mại)
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học Thương mại (Đại học Thương Mại) - 2020 - no.146 - tr.70-79 - ISSN.1859-3666
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=307547
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/20948
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv286S1462020070.pdf444.84 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.