Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/20948
Title: Mối quan hệ giữa hấp dẫn thương hiệu nhà tuyển dụng và thái độ trung thành của nhân viên
Authors: Nguyễn, Tấn Minh
Keywords: Tạp chí Khoa học Thương mại (Đại học Thương Mại)
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học Thương mại (Đại học Thương Mại) - 2020 - no.146 - tr.70-79 - ISSN.1859-3666
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=307547
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/20948
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv286S1462020070.pdf444.84 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.