Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/20948
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Tấn Minh
dc.date.accessioned2023-12-11T08:07:41Z-
dc.date.available2023-12-11T08:07:41Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=307547en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/20948-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Thương mại (Đại học Thương Mại) - 2020 - no.146 - tr.70-79 - ISSN.1859-3666en
dc.subjectTạp chí Khoa học Thương mại (Đại học Thương Mại)en
dc.titleMối quan hệ giữa hấp dẫn thương hiệu nhà tuyển dụng và thái độ trung thành của nhân viênen
dc.typeArticleen
item.languageiso639-1vi-
item.fulltextCó toàn văn-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv286S1462020070.pdf444.84 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.