Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/20360
Title: Các yếu tố tác động đến ý định mua hàng của người tiêu dùng tại hệ thống siêu thị Vinmart ở thành phố Hồ Chí Minh
Authors: Võ, Thiện Thông
Lê, Mai Hải
Lê, Nguyễn Bình Minh
Keywords: Kinh tế Châu Á
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2020 - no.567 - tr.84-86 - ISSN.0868-3808
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=308380
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/20360
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv168S5672020084.pdf291.77 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s) 50

1
checked on Dec 21, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.