Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/19565
Title: Tiếp cận sinh thái học trong giáo dục trẻ khuyết tật trí tuệ - một số vấn đề lí luận và thực tiễn = Ecological approach in educating children with intellectual disabilities - a number of theoretical and practical issues
Authors: Vũ, Duy Chinh
Keywords: Tạp chí Giáo dục
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Giáo dục - 2020 - no.482 - tr.15-19 - ISSN.2354-0753
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=308325
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/19565
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv216S4822020015.pdf1.18 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

34
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.