Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/19565
Title: | Tiếp cận sinh thái học trong giáo dục trẻ khuyết tật trí tuệ - một số vấn đề lí luận và thực tiễn = Ecological approach in educating children with intellectual disabilities - a number of theoretical and practical issues | Authors: | Vũ, Duy Chinh | Keywords: | Tạp chí Giáo dục | Issue Date: | 2020 | Series/Report no.: | Tạp chí Giáo dục - 2020 - no.482 - tr.15-19 - ISSN.2354-0753 | URI: | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=308325 http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/19565 |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
File | Size | Format | Existing users please Login |
---|---|---|---|
CVv216S4822020015.pdf | 1.18 MB | Adobe PDF |
CORE Recommender
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.