Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/19431
Title: Ảnh hưởng cảm xúc khách hàng đến sự trung thành thương hiệu: Một nghiên cứu lý thuyết
Authors: Nguyễn, Trí Anh
Keywords: Kinh tế Châu Á
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2020 - no.572 - tr.44-46 - ISSN.0868-3808
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=309340
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/19431
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv168S5722020044.pdf3.11 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.