Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/18497
Title: Thực trạng vấn đề tự học, phát triển năng lực tự học và vận dụng mô hình Blended Learning trong dạy học hóa học ở trường trung học phổ thông = The reality of self-study, developing self-study capacity and applying Blended Learning model in teaching chemistry at high school
Authors: Nguyễn, Văn Đại
Đào, Thị Việt Anh
Vũ, Quốc Trung
Keywords: Tạp chí Khoa học
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Hà Nội - 2020 - no.09 - tr.203-217 - ISSN.2354-1075
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=309093
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/18497
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv157V65S092020203.pdf924.36 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

2
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.