Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/18497
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Đại
dc.contributor.authorĐào, Thị Việt Anh
dc.contributor.authorVũ, Quốc Trung
dc.date.accessioned2023-12-11T03:42:21Z-
dc.date.available2023-12-11T03:42:21Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=309093en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/18497-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Hà Nội - 2020 - no.09 - tr.203-217 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectTạp chí Khoa họcen
dc.titleThực trạng vấn đề tự học, phát triển năng lực tự học và vận dụng mô hình Blended Learning trong dạy học hóa học ở trường trung học phổ thông = The reality of self-study, developing self-study capacity and applying Blended Learning model in teaching chemistry at high schoolen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv157V65S092020203.pdf924.36 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

2
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.