Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/18497
Title: Thực trạng vấn đề tự học, phát triển năng lực tự học và vận dụng mô hình Blended Learning trong dạy học hóa học ở trường trung học phổ thông = The reality of self-study, developing self-study capacity and applying Blended Learning model in teaching chemistry at high school
Authors: Nguyễn, Văn Đại
Đào, Thị Việt Anh
Vũ, Quốc Trung
Keywords: Tạp chí Khoa học
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Hà Nội - 2020 - no.09 - tr.203-217 - ISSN.2354-1075
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=309093
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/18497
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv157V65S092020203.pdf924.36 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.