Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/18414
Title: Các yếu tố ảnh hưởng tới ý định lựa chọn thương hiệu cửa hàng bán lẻ của người tiêu dùng: Nghiên cứu tình huống chuỗi cửa hàng Circle K tại Hà Nội = Factors influencing customer’s retail chain store brand choice intention: Empirical study of circle K stores in Hanoi
Authors: Nguyễn, Thu Hà
Nguyễn, Thị Thanh Huyền
Keywords: TC Kinh tế và kinh doanh – Đại học Quốc gia Hà Nội
Issue Date: 2020
Series/Report no.: TC Kinh tế và kinh doanh – Đại học Quốc gia Hà Nội - 2020 - no.04 - tr.97-105 - ISSN.2615-9287
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=308875
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/18414
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CTv177V36S042020097.pdf507.01 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

29
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.