Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/18414
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thu Hà
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thanh Huyền
dc.date.accessioned2023-12-11T03:41:58Z-
dc.date.available2023-12-11T03:41:58Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=308875en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/18414-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTC Kinh tế và kinh doanh – Đại học Quốc gia Hà Nội - 2020 - no.04 - tr.97-105 - ISSN.2615-9287en
dc.subjectTC Kinh tế và kinh doanh – Đại học Quốc gia Hà Nộien
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng tới ý định lựa chọn thương hiệu cửa hàng bán lẻ của người tiêu dùng: Nghiên cứu tình huống chuỗi cửa hàng Circle K tại Hà Nội = Factors influencing customer’s retail chain store brand choice intention: Empirical study of circle K stores in Hanoien
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CTv177V36S042020097.pdf507.01 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

17
checked on Nov 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.