Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/18286
Title: Ảnh hưởng của hoạt động marketing kỹ thuật số tới niềm tin thương hiệu và trung thành thương hiệu: Nghiên cứu tại Công ty TNHH Du lịch Vntrip OTA = The influences of digital marketing activities over the brand trust and the brand loyalty: Case study of Vntrip OTA Co.,Ltd
Authors: Phạm, Nguyệt Anh
Nguyễn, Tiến Dũng
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2020 - no.20 - tr.257-264 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=310860
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/18286
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S202020257.pdf
  • Size : 4,36 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.