Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/18286
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Nguyệt Anh
dc.contributor.authorNguyễn, Tiến Dũng
dc.date.accessioned2023-12-11T03:41:17Z-
dc.date.available2023-12-11T03:41:17Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=310860en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/18286-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2020 - no.20 - tr.257-264 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleẢnh hưởng của hoạt động marketing kỹ thuật số tới niềm tin thương hiệu và trung thành thương hiệu: Nghiên cứu tại Công ty TNHH Du lịch Vntrip OTA = The influences of digital marketing activities over the brand trust and the brand loyalty: Case study of Vntrip OTA Co.,Ltden
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S202020257.pdf4.36 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s) 10

1
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.