Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17759
Title: Ảnh hưởng của các thành phần marketing địa phương đối với sự hài lòng của du khách đến thành phố Cần Thơ = The impact of local marketing components on tourists’ satisfaction to Can Tho city
Authors: Nguyễn, Huỳnh Phước Thiện
Hồ, Đức Hùng
Võ, Hùng Dũng
Keywords: Khoa học (ĐH Cần Thơ)
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Khoa học (ĐH Cần Thơ) - 2020 - no.4D - tr.190-197 - ISSN.1859-2333
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=311224
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17759
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv403V56S4D2020190.pdf422.69 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

4
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.