Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17759
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Huỳnh Phước Thiện
dc.contributor.authorHồ, Đức Hùng
dc.contributor.authorVõ, Hùng Dũng
dc.date.accessioned2023-12-11T02:50:00Z-
dc.date.available2023-12-11T02:50:00Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=311224en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17759-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (ĐH Cần Thơ) - 2020 - no.4D - tr.190-197 - ISSN.1859-2333en
dc.subjectKhoa học (ĐH Cần Thơ)en
dc.titleẢnh hưởng của các thành phần marketing địa phương đối với sự hài lòng của du khách đến thành phố Cần Thơ = The impact of local marketing components on tourists’ satisfaction to Can Tho cityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv403V56S4D2020190.pdf
  • Size : 422,69 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.