Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17582
Title: Ý định mua hàng của khách hàng Thành phố Hồ Chí Minh đối với thương hiệu toàn cầu (Hoa Kỳ) và thương hiệu nội địa
Authors: Cao, Minh Mẫn
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2020 - no.19 - tr.242-247 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=311656
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17582
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S192020242.pdf3.42 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.