Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17582
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorCao, Minh Mẫn
dc.date.accessioned2023-12-11T02:44:17Z-
dc.date.available2023-12-11T02:44:17Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=311656en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17582-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2020 - no.19 - tr.242-247 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleÝ định mua hàng của khách hàng Thành phố Hồ Chí Minh đối với thương hiệu toàn cầu (Hoa Kỳ) và thương hiệu nội địaen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S192020242.pdf
  • Size : 3,42 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.