Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17487
Title: Các nhân tố ảnh hưởng đến giá trị thương hiệu dựa trên nhân viên của các ngân hàng thương mại Việt Nam = Factors affecting the employee-based brand value of Vietnamese commercial banks
Authors: Nguyễn, Thị Ngọc Duyên
Nguyễn, Minh Tuấn
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2020 - no.27 - tr.292-299 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=311321
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17487
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S272020292.pdf
  • Size : 834,87 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.